VEEL KIJKPLEZIER. We zijn sponsor geworden van het Fanseats NL bankje op AMHC Westerpark. Tot nu toe heb ik 10-15% groei in klanten gerealiseerd zonder advertising op social media. Ook al ben ik dol op social media, het staat me tegen Amerikaanse Techreuzen rijker te maken met mijn zuurverdiende bloemengeld.
Het online stalken van klanten vind ik ook stom. Het vast effectief, als de Techreuzen schathemeltje rijk worden van de tijd die wij op de platformen besteden, doe daar dan ook iets goeds mee.
Laat de zee leegvissen voor $100 per kilo plastic
Regel een Zero-hunger programma
Plant 3 miljard bomen om de CO2 af te vangen
Ik heb ervaring met advertenties. Jarenlang gewerkt als B2B Marketeer en Strategy en Concept Manager bij Sanoma, waar we grote print/ online/ event campagnes voor L'Oreal, Unilever, Procter en 100en andere adverteerders opzetten.
Wil je klanten verleiden om voor jouw merk te kiezen, dan heb je 8-10 contactmomenten nodig.
Onze kinderen zijn net 'op hockey' gegaan, bij AMHC Westerpark. Wij komen 3 keer per week op de club, dat zijn veel contactmomenten. Ik was blij verrast toen ik daar het bankje van Fanseats NL zag staan. Een hoog bankje, net naast het veld, zodat ouders, grootouders en belangstellenden met veel plezier naar de trainingen en wedstrijden kunnen kijken.
Guido Meijer is oprichter van Fanseats en plaatst op sportclubs deze leuke bankjes. Een win-win-win propositie. De sponsor mag een leuk bankje aan de club doneren. Op het bankje mag de sponsor een uiting zetten. De leden en bezoekers zitten lekker en beleven meer kijkplezier. Veel contactmomenten en inkomsten voor de club.
Voor Reflower, de duurzame bloemenbieb is het leuk, want op de bar hebben we een boeket beeldige blijvende bloemen geplaatst om het clubhuis op te fleuren. Money well spend!
Fingers crossed dat de ouders die ook 3 keer per week daar zijn, thuis of op kantoor een abonnement op kunstbloemen willen afsluiten. En anders genieten ze van het mooie bankje en de beeldige blijvende bloemen.
In ieder geval wensen wij iedereen VEEL KIJKPLEZIER.
Dank voor de bemiddeling Floris Harm 韓福生