Zo fijn dat kunstbloemen de trend van 2024 zijn.
Precies 4 jaar geleden startte ik met een leuk idee. Kunstbloemen waren nog niet bepaald trending, eerder ouderwets en stoffig. Maar ik zag een gaatje in de markt. Er zijn kwalitatief hele mooie kunstbloemen verkrijgbaar, maar die zijn duur. Blijvende bloemen blijven vrij kostbaar en het blijft saai om altijd maar dezelfde bloemen op tafel te hebben staan.
Eerst dacht ik nog - als het niet lukt, dan zet ik alle bloemen en vazen op marktplaats en dan ga ik weer ergens anders werken. Inmiddels hebben we zoveel vazen en bloemen in de collectie, maken we duizenden mensen, iedere maand weer blij met onze blijvende bloemen dat een shop op marktplaats niet nodig is. Sterker nog, we ronden 2023 af met een dubbele omzet tov 2022.
Het leuke idee werkt. Het abonnementsmodel op kunstbloemen maakt positieve impact, is gemakkelijk en ook nog voordeliger. Het team groeit, we betalen belasting, Reflower voegt waarde toe aan de keten.
Dubbel zo fijn dat kunstbloemen eindelijk het stoffige imago van weleer hebben afgeschud. Blijvende bloemen, echte kunst!