Op Valentijnsdag 2023 stond Reflower, de duurzame bloemenbieb, op het Center Court van het ABN AMRO Open in Ahoy. Reflower is een sociaal onderneming die zich inzet voor een duurzamere wereld door middel van het aanbieden van blijvende bloemen. Het bedrijf kreeg de mogelijkheid om op het grootste zakelijke event van Nederland haar missie te delen met de ruim 10.000 bezoekers van het evenement.
Reflower is lid van Social Enterprise NL, een organisatie die social enterprises ondersteunt, en wordt gesponsord door ABN AMRO. De sponsoring is onderdeel van de inspanningen van ABN AMRO om impact bedrijven te ondersteunen en hen een bijzonder podium te bieden om hun missie en verhaal te delen, vanuit de filosofie dat sponsoring versnelt.
De bloemenboog van Reflower, die gemaakt is van kunstbloemen, was een populaire attractie op het evenement. Bezoekers kregen een Valentijnsfoto, en informatie over duurzaamheid en circulariteit. Reflower wil mensen bewust maken van de voordelen van het gebruik van blijvende bloemen, en zo bijdragen aan een duurzamere en circulaire wereld.
Reflower-oprichter Ellyne Bierman is blij met de mogelijkheid om haar boodschap te delen op het ABN AMRO Open. "De transitie naar een circulaire economie gaat tergend traag, maar er komt gelukkig steeds meer beweging en aandacht voor een betere wereld", zegt ze. "Wat dat is toch wat we eigenlijk allemaal willen? Liefde voor onze kinderen, liefde voor onze familie, vrienden en kennissen. Liefde voor de natuur, liefde voor alles wat leeft."
Reflower zet zich in voor duurzaamheid en circulariteit en is blij met de steun van ABN AMRO en Social Enterprise NL. Samen zetten ze zich in voor een betere wereld en dragen ze bij aan de bewustwording van het belang van duurzame keuzes.