Moederdag

Moederdag

Moederdag. Tja, moeten we daaraan meedoen? De inhakers op feestelijke geef-momenten zijn traditioneel voor de bloemenindustrie een moment om te pakken én groter te maken.

Valentijnsdag en Moederdag zijn de twee topdagen dat verse bloemen het allerbeste verkopen ( en het allerduurste zijn).

Maar het cadeau geven van een bloemetje aan je moeder of geliefde is toch iets anders dan het geven van een cadeau-abonnement.

Moeten wij ook inhaken? Is het verstandig om op onze website Moederdag uitbundig te promoten of is het eigenlijk beter om ons te focussen op andere manieren of proefabonnees binnen te halen? Want potentiële klanten die zelf voor een abonnement kiezen, hebben de neiging om ook klant te blijven. Cadeau krijgers blijven niet vaak plakken.

Ik weet het niet zo goed. Ik hou van zelf gemaakte knutsels van mijn kinderen en ontbijt op bed. M’n moeder geef ik eigenlijk nooit spullen. Die wil juist van alle spullen af. Zij vindt het leuker om samen iets te gaan doen. En liever niet ontbijten in bed.

Maar ja, misschien zijn er wel heel veel kinderen die dolgraag een duurzame bos bloemen cadeau willen geven, want minder spullen. Gemakkelijk genieten van een goede bos kunstbloemen en tegen de tijd dat moeders erop is uitgekeken, dan halen we hem weer op.

Het kan. We hebben een Moederdag cadeau-abonnement in de bloemenbieb staan, voor de kinderen die hun moeder graag trakteren op beeldige blijvende bloemen! 

https://www.reflower.nl/products/moederdag-abonnement

 

 

 


https://www.reflower.nl/products/moederdag-abonnement

Terug naar blog